20 października 2012

Psi HAUL zakupowy! + RECENZJE

Jakiś czas temu miałam przyjemność zamówić na animalia.pl dość dużą pakę dla moich pupili. Postanowiła, że tym razem zrobię recenzję wszystkich produktów, które przetestowałam i oświecę Was ich jakością i wytrzymałością. Jestem pewna, że każdy właściciel swojego czworonoga chciałby kupować tylko i wyłącznie produkty najlepszej jakości i sprawdzone ( miarę możliwości) przez innych, aby oszczędzić sobie i swojemu zwierzakowi nieprzyjemności.  Tak więc, mam nadzieję, że moje zdanie na coś się przyda! Wszystkie rzeczy podzieliłam na trzy grupy i jedna rzecz oddzielnie, jako powiązanie do wszystkiego!
Wszystkie produkty pochodzą z animalia.pl.

Grupa I - PIELĘGNACJA :



*  "Gottlieb Egg Shampoo" - Szampon jajeczny. 
Zaletą tego produktu jest zapach (inne szampony dla psów mają paskudny, chemiczny zapach), który pieskom nie przeszkadza, jak poprzednie śmierdziele; oraz skład, który również jest dobry. Stan włosia nie zmienił się jakoś zauważalnie, jak obiecują producenci (za zdrowie skóry i sierści odpowiada odpowiednie żywienie psa, a nie szampon, czy odżywka), lecz dla mnie szampon ma jedynie zlikwidować brud z psiej sierści i pozbyć się nieprzyjemnego zapachu (np.: gdy pupil wytarza się w czymś cuchnącym - choć nam do się jeszcze nie zdarzyło). Buteleczka jest duża, za duża, jak na nasze potrzeby, ponieważ kąpię swoje psy  raz na rok i rzadziej.
Cena: 14.50 PLN ; cena rynkowa : 17 zł


* "Biowet Oticlar dla psów i kotów" 50 ml
Skład:
Ksylen, gliceryna, mentol, tymol i glikol propylenowy.
Właściwości i działanie:
Ksylen poprzez działanie woskowino-lityczne, zapewnia doskonałą rozpuszczalność woskowiny. Gliceryna i glikol propylenowy dzięki swym właściwościom rozmiękczającym i łagodzącym, ułatwiają przenikanie substancji czynnych i zapewniają roztworowi doskonałą tolerancję. Gliceryna posiada silne właściwości rozpuszczające.
Mentol i tymol łączą właściwości antyseptyczne i odwadniające (nadają zapach). Połączenie tych właściwości czyni OTICLAR doskonałym preparatem pielęgnacyjnym dla uszu psów i kotów.
- Szybko i skutecznie rozpuszcza wydzielinę z uszka.
Cena: 11.65 PLN ;  rynkowa : 13.50 zł


* "Trixie Szczotka plastikowa jednostronna dla psów dużych" 
-Szczotka plastikowa jednostronna z rączką pokrytą antypoślizgową gumą. Szczotka z drucianymi, gęstymi ząbkami.
- Pielęgnacja szaty psa jest bardzo istotna - zaleca się czesanie i/lub szczotkowanie przynajmniej raz na tydzień, co zapewnia nie tylko ładną sierść, ale także stymuluje krążenie krwi i pozwala dokładnie skontrolować stan skóry (szczególnie, by wykryć np. małe ranki lub pasożyty).
- Wymiary 19 x 10 cm. 
- Idealnie wyłapuje wypadającą sierść psa.
Cena: 12.78 PLN ; rynkowa : 15.98 zł


* "Kość prasowana nadziewana" 12 cm
- Kość miała doskonale czyśc zęby - podczas żucia przez psa pasków twardej skóry, usuwają pozostałe w jamie ustnej resztki jedzenia oraz nagromadzony kamień - nie zauważyłam, poza tym moje psy obgryzły ją w 1/3 i tak do dziś leży nieruszana. U nas się kompletnie nie sprawdziła.
- Miała posłużyć chociażby, jako przysmak, dodatek do diety - niestety, moje psy najwyraźniej nie lubią tego typu rzeczy.
EDIT: Ku zaskoczeniu praktycznie cała została wtrąbiona!

 Cena rynkowa : 8 zł - nie kupiłam przez internet lecz w pobliskim zoologicznym.







Grupa II - ZABAWA:

* "Trixie Dysk gumowy" 22 cm 
- Doskonały do rzucania i aportowania przez psa. Wykonany jest w miękkiej gumy, przyjemnej w dotyku dla psa i dla opiekuna :) Gumowy dysk eliminuje możliwość zranienia psa ostrą krawędzią lub odłamkiem. Wiele autorytetów poleca właśnie gumowe dyski, jako chętnie brane i aportowane przez psy (szczególnie takie, które nie lubią twardych, plastikowych przedmiotów w pysku). Dysk może być używany również podczas zabaw w wodzie. Dodatkowo dysk niesamowicie ślicznie pachnie! Od razu poczułam nieziemski zapach jakiegoś olejku, pieski się mu nie sprzeciwiają.

 Cena: 19.95 PLN ; rynkowa : 22.50 zł

  * "Sznur bawełniany z piłką tenisową" 50 cm 

- Bawełniany sznur do zabawy, długość 50 cm. Średnica piłki 6.5 cm. 
- Brutus z Werą chętnie bawią się nim odkąd go kupiłam, wcześniej posiadaliśmy małe i duże w różnym formacie, lecz gdzieś się zagubiły na podwórku i o dziwo do dziś ich nie znalazłam. Często pżeciągamy się nim na prawo i lewo. Jesteśmy z niego zadowoleni!
Cena: 16.45PLN ; rynkowa 20 zł



  
* "Trixie Kogut lateks - duży" 51cm 
 

 - Lateksowy kogut z piszczałką, który naprawdę STRASZNIE PISZCZY (tak głośnej piszczałki jeszcze nie miałam). Pisk przeszkadza nie tylko mi, ale również moim czworonogom. Z tej zabawki nie jestem zadowolona, może dla innych psów byłaby dobra.
-  Duża (zaleta dla dużych psów)
Cena: 21.75 PLN ; rynkowa: 26 zł




 * "Trixie Hantel winylowy - średni" 19cm 


 - Winylowa zabawka HANTEL, piszczałka. Ta natomiast jest idealna, głos nie jest za cichy ani za głośny, psy ją lubią. Mimo oznacznika "średnia", jest duża i większej bym nie kupiła - ten rozmiar jest idealny!Jakieś czary sprawiły, że hantel się zapodział i dziś muszę go znaleźć.

Cena: 8.32 PLN ; rynkowa: 10.40 zł






Grupa III - SMAKOŁYKI:
* "Artex - Żwacze wołowe" 200g



- Suszone żołądki wołowe.
- Nie zawierają żadnych sztucznych substancji konserwujących, ani dodatków aromatyzujących.
- Mają  niesamowicie intensywny zapach! Z jakichś przyczyn moje psy nie szaleją na ich punkcie i niechętnie je jedzą. Wszystko co suszone się u nas nie przyjmuje.
EDIT: Po jeszcze jednej próbie czworonogi zmieniły o nich zdanie, pochłaniają je bardzo chętnie - jestem zaskoczona!
 Cena: 8.95 PLN ; rynkowa: 12.50 zł

* "Maced - Mięsne kostki ; mix smaków" 300g
 - Pyszne, mięciutkie, mięsne kosteczki - doskonałe jako nagroda, dla psów ras małych lub dla starszych piesków, które mają trudności z gryzieniem.
- Zamknięte w szczelnym plastikowym słoiku, wygodne do przechowywania, transportu i podawania.
Analiza:
białko 25%, tłuszcz 6%, włókno 0,5%, popiół 4%, wilgotność 20%.
Skład:
Ziarna, mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego, cukier, produkty pochodzenia roślinnego.
 Rozmiar kostki 1.8 x 0.6 cm
- Posiadają 5 gwiazdek i rewelacyjną opinie klijętów
- Naprawdę są ciągle świeże, bardzo miękkie i soczyste ( moje pieski je uwielbiają).
- Mimo, że mam dwa duże psy, kostki są dla nich w sam raz, jako nagroda! Jestem z nich bardzo zadowolona i przy najbliższych zakupach planuję zakupić kilka, o różnych smakach takie kosteczki!

Cena: 10.99 PLN ; rynkowa: 14 zł







 * "Vitakraft Beef Stick Holiday Dream Quadro-Bits z wołowiną" 40g
- Karma uzupełniająca do podawania między posiłkami w postaci małych, soczystych i smakowitych mięsnych kwadracików (na moje ogromne bydlaczki, podaję jako smakołyki - nagrody podczas szkolenia).
Skład: mięso oraz produkty zwierzęce ze zwierząt lądowych (93%, w tym 55% wołowina), substancje mineralne, produkty pochodzenia roślinnego, ziarna zbóż. Zawiera środki konserwujące.
Gwarantowana analiza: 33,0% wilgotność, 29,0% białko, 25,0% zawartość tłuszczu, 4,0% włókno surowe, 9,0% popiół surowy.
Dodatki/kg: 3.400,00 j.m. E672, wit. A, 360,00 j.m. E671, wit. D3
Nie zawiera barwników ani sztucznych dodatków smakowych.
Karmienie: od 3 do 6 kawałków dziennie dla jednego psa, zależnie od jego wielkości. 
Bardzo lubiane przez moje psy.
 Cena: 5.33 PLN ; rynkowa: 6.66 zł

* "Brit Care Dental Snack dla psa Let's Bite Bacon Stick" 105g
Dental Care Snack Bacon Stick - naturalne patyczki do pielęgnacji zębów.
- Lekko strawne i smakowite.
- Specjalna struktura oraz twardość zapewniają wyśmienitą higienę jamy ustnej poprzez ograniczanie powstawania płytki nazębnej oraz ochronę przed bakteriami, kumulującymi się na resztkach pokarmu osadzonych na zębach.
- Strunowe zamknięcie pozwala długo zachować świeżość i wspaniały aromat. 
- Rewelacja, nic dodać, nic ująć! Zakupię je na pewno jeszcze z tysiąc razy, bo są warte swojej ceny. Do wyboru mamy kilka smaków, o różnym składzie i kształcie.
Cena: 8.45 PLN ; rynkowa: 10 zł



Grupa IV (ogólna) - POZYTYWNEGO SZKOLENIA czas zacząć!

* "Kliker firmy Trixie"




- Efektywna pomoc podczas szkolenia psa. 
Nagradzanie chwile (pół sekundy!) po wykonaniu charakterystycznego dźwięku klikerem utrwala się w pamięci psa i jest podstawą budowania motywacji podczas nauki i szkolenia.
- Chwalę tego, kto wymyślił tą metodę!
Kliker zapewne każdy z Was zna i ceni.

Wraz z klikerem mała niespodzianka, w formie książeczki instruktażowej, pomocnej z małym opracowaniem. Jednak w języku obcym, lecz ten kto wie i zna - nie ma problemu!
+
Dostałam mały upominek od animalia.pl/ w formie magnesu na lodówkę, które już króluje na środku! ;)


 Dziękujemy animalia.pl za doskonałą i szybką przesyłkę. Polecam sklep i życzę miłych zakupów! 
Wszystkie produkty pochodzą z firmy TRIXIE!

 Nasz HAUL zakupowy nie dobiegł końca, ponieważ po dostarczonej mi paczki zdążyłam jeszcze zakupić na zamówienie dwie, naprawdę piękne obroże, którymi niebawem Wam się pochwalę, jak prezentują się na Werze i Brutusie ! Obroże zamówiłam na Furkidz.eu, sklep jak najbardziej polecam.



Pozdrawiamy.

14 komentarzy:

  1. Mmm, kocham recenzje. Zainteresował mnie płyn do uszu... To się aplikuje na wacik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czubeczkiem na wacik, lub bezpośrednio do ucha, lecz lepiej dla bezpieczeństwa zwierzęcia zaaplikować na patyczek, czy wacik. :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe recenzje ;) Czytało mi się z przyjemnością ;D
    Mam identyczny gumowy dysk i też jak kupiłam zauważyłam, że świetnie pachnie xD

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie posty, pewnie dlatego, że bardzo chętnie kupuję przeróżne rzeczy (te mniej i bardziej potrzebne) swoim psom :D.
    Ja na temat niektórych z w/w produktów mam inną opinię, ale z częścią się zgadzamy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW,naprawdę duże te zakupy.
    Ciekawe recenzje i piękne rzeczy.Obroże są prześliczne.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Obroże na prawdę przypadły mi do gustu :)
    My właśnie oczekujemy na przesyłkę z animalii - szelki,smycz i przysmaki.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obroże nam służą, są idealne! :)
      Polecam kolekcje na Furkidz.eu, wspaniały sklep!

      Usuń
  6. Spore zakupy, oj spore :)
    Psiaki na pewno były zadowolone, z nowych rzeczy i przysmaków :)
    A obróżki są świetne ! :)
    A recenzje opisałaś bardzo ciekawie :)
    Myślę, że kiedyś skorzystam z tych stronek :)

    Pozdrawiamy ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Fakt, Brutusek z Werą byli zachwyceni. :D

      Usuń
  7. Ja też kupuję w Animali. Lubię ich komiksy o totku i sesku. Fajne te patyczki do zębów-zapamietam:-) Szampon też. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że posiadają komiks. Dziękuję.
      ...Przeczytałam ich z kilkanaście i jestem zachwycona! :D

      Usuń
  8. dział smakowo zabawkowy najciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu zaszalałaś z zakupami ;)
    Psy pewnie szalały z radości - mój Haps jakoś zawsze kiedy mu coś kupuję od razu to wyczuwa.;)
    Super, że napisałaś recenzję, przyda się.
    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajniejsze od spacerów po lesie są spacery po lesie z kałużami :)

    OdpowiedzUsuń