21 września 2012

"Buszujący w zbożu"

Jak nazwać psa, który jest dla mnie całym światem? Prawdziwym przyjacielem? Miłością? Czymś bezcennym? Po prostu Brutus, po prostu Wera - w tych dwóch imionach tkwi wszystko, cały sekret. Przy nich czuję się zrozumienia, czuję się kimś lepszym i ważniejszym, kimś niezwykłym. 

21 września - nastała kalendarzowa jesień, a wraz z nią koniec lata.  
I choć lato już dawno się z nami pożegnało, a o nastaniu jesieni wiedzą już wszyscy od pewnego czasu, to właśnie tego dnia oficjalnie witamy jesień!
Jeśli mowa o pożegnaniu lata, to i o pożegnanie wakacji, które niestety ubiegły szybko, zostawiając w nas niedosyt. Dlatego też, postanowiłam pokazać wam kilka wakacyjnych zdjęć z ubiegłej wycieczki na pobliskie polany, a w tym moje ulubione zdjęcie Brutusa.

   
Spędzony wtedy wspólny czas, był czasem jak najbardziej udanym.


Wybierając miejsce spaceru, kieujemy się bezpieczeństwem i wygodą. Ma to być dla nas przyjemność i wspaniale spędzony dzień. 
Poniżej moje ulubione zdjęcie (pomalutku przypominam sobie wszystkie triki fotograficzne, nie jest łatwo)!


Kocham w nim to, że tak oddanie mnie obserwuje, utrzymuje ze mną kontakt wzrokowy, a swoim spojrzeniem pyta "gdzie idziemy i w którą stronę?".




  Brutusek korzysta z każdej okazji do zamoczenia się w "wodzie", tym razem nie było inaczej.


Wpatrując się...



 Aby więcej pięknych dni, długich spacerów i cudownie spędzonego czasu!





Pozdrawiam.

13 komentarzy:

  1. Pięknie, od serca napisałaś, aż miło mi było czytać i oglądać zdjęcia Twojego psiaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miłe słowa! Dziękuję.
      :)

      Usuń
  2. ooo jak ja lubię takie kałuże :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie si czyta twoje posty :)
    Masz św okolicy świetne tereny na spacery :P
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Tereny są świetne, lecz trzeba pamiętać, że to dom leśnych zwierząt i trzeba to uszanować i mieć kontrolę nad wszystkim.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Fajnie się czytało lecz notka dobiegła końca :(
    Super zdjęcia!
    Świetny blog, z pewnością będę regularnie odwiedzać.
    Obserwuję i dodaję do blogów śledzonych :P
    Liczę na rewanż ;b

    leon-whwt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam się, że nie lubię czytać ale za to kocham oglądać zdjęcia :D a te twoje są mega fantastyczne. Kompiel w błotku skąd ja to znam :)

    Pozdrowienia
    www.moja-sfora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia ;) Suuper masz psa : ]

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ps.


    Dodaję bloga do obserwowanych zapraszam również do mnie choć ja raczej jestem miłośniczką psów zaprzęgowych :)

    Ps. Zachęcam do dodania nas do obserwowanych bo planuję niebawem dla psiarzy mały konkurs z fajnymi nagrodami :) :) może weźmiecie udział?

    http://moja-sfora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło czytać takie słowa! :)
    Na prawdę jesteś osobą o wielkim sercu! ;)
    Zdjęcia są świetne i Brutusek na nich śliczny! :)

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. też uważamy że to super pomysł :) oby jak najwięcej ludzi się o tym dowiedziało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy pogoda dopisuje nie ma nic lepszego niż dłuuuugi spacer z kochanym psem:)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń