5 marca 2013

EDUKACYJNIE




9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa notka.! ;)
    Psi język - musimy rozumieć ;))

    Pozdrawiamy.! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, najbardziej mnie wkurzają ludzie w autobusach jak moja siedzi i oni wchodzą i od razu chcą ją po głowie głaskać, a ta się rzuca-nie lubi jak ktoś do niej rękę wyciąga, a tym bardziej od góry, biła bity. A potem mam kłótnie z gościem, bo gdyby pies ie miał kagańca by go ugryzł.. -.-'
    Albo matki z dziećmi, jak moja idzie na smyczy to bez kagańca, tak ? a dzieciak podlatujei i mi się do psa rzuca i chce go przytulać etc, a ja psa jak najwyżej podduszając go, żeby gówniarza nie ugryzł, a rodzic tylko się gapi i póki nie powiem "weź tego bachoro, go mu coś zrobię, albo pies go ugryzie" to nie ruszą dziecka -.-' i jeszcze kłótnia do tego -.-' no sorki. Albo idę ze szczeniakiem i każdy się do niego rzuca i woła, a zdziwienie, że nie pozwalam psu się przywitać z ludźmi... -.-'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie są wciąż mało świadomi, wszystkiego co związane z psem. Najważniejsze, to nie popadać w złość - pies w takiej sytuacji jest niespokojny, w stresie, ponieważ wyczuwa nasze zdenerwowanie. Odradzam ciągnięcia psa w górę i na boku, to doprowadzi do większych szkód niż Ci się wydaje. Pies uczy się, że inni ludzie, bądź dziecko są "źli" i gdy się zbliżają to ja odczuwam ból i stres, strach, lęk. Za jakiś czas możesz mieć psa, który będzie się rzucał do wszystkich przechodniów z zębami z myśli, że należy ich odgonić, aby nie poczuć bólu...
      Wiem, że czasami ciężko nad tym zapanować, ale lepiej skupić się na odgonieniu ludzi i dzieci, niż psa. :) Bardzo dobrze, że nie pozwalasz ludziom głaskać Twojego psa, rzucać się dzieciom na szyje itp.
      To denerwujące, jak ludzie wąsko spostrzegają psi świat.

      Usuń
    2. W ten sposób chronię głupiego człowieka przed ugryzieniem. Uwierz kiedyś ona rzucała się na każdego, teraz jest już o wiele lepiej, jednak nie lubi jak ktoś nagle do niej podbiega czy od góry wyciąga do niej rękę w tedy od razu gryzie. Była bita i jej zostało, a mi naprawdę nie chce się kłócić z właścicielami, że mój pies ich ugryzł z ich głupoty...

      Usuń
    3. Czasami dobrze jest nawet krzyknąć. Niech ludzie się obudzą. :)

      Usuń
  3. Bardzo fajna i przydatna notka, zwłaszcza ostatnia tablica powinna być dla wszystkich regułą :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To pierwsze zdjecie już widziałam,ale te ostatnie mi się przydadzą.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hih bardzo przydatne będę teraz wszystko wiedzieć :D
    superowy blog ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    jamniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super teraz będe wiedziała co pies oczekuje

    OdpowiedzUsuń