9 lipca 2013

Pokonaliśmy 7km




Cześć!
Mamy wakacje, co mogłoby się wydawać, że czasu jest co niemiara. Niespodzianka, mój "grafik" jest tak zapełniony, że na pisanie tutaj braknie mi czasu. Jednakże, że znalazłam chwilkę, postanowiłam odezwać się i poinformować, że mamy się dobrze, a nawet coraz lepiej. 
Jeśli chodzi o poprawienie relacji Wery z innymi psami, to przyznam, że jeszcze nie zaczęłam i chwilowo zawieszam socjalizację do czasu przybycia szelek, które już zamówiłam i czekam na nie cała podekscytowana. Tymczasem ja wciąż dopracowuję mój plan psiej znajomości i zeznaję się w tym i owym. 
Kolejna sprawa, to nasze piesze podróże, które zaczęłam już od lipca i co nowa wędrówka, tym dalej. Ostatnio wybrałam się wraz z Brutusem i dwiema sympatycznymi koleżankami do lasu na poziomki. Porządnie się wyposażyłam w plecak i niezbędne akcesoria po czym ruszyliśmy pieszo. Wpakowałam w plecak dużo wody, miskę, długą linkę (ok. 10-15m). Wszystko zaplanowałam, aby nie było niespodzianek. W efekcie przeszliśmy ponad 7km, przy okazji odwiedzając dziadka - Brutusek miał okazje poznać dwie kozy i psiaka dziadka. Wędrówka przebiegła sympatycznie i interesująco, Brutusek czuł się swobodnie grasując po leśnych ścieżkach, a ja nie obawiałam się niczego złego. Następnym razem na pewno podzielę się z Wami zdjęciami. Na ten czas, to tyle ile mogę napisać.
Pozdrawiam i do napisania.

5 komentarzy:

  1. Widać, że spacerek udany:)
    Pozdrawiamy!
    Natalia&Millka

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jak super,ja na nowo zaczynam nasze wycieczki ponieważ wyjechałam bez Baddy'ego na parę dni i mieliśmy przerwę jeżeli chodzi o nasze wyprawy. :(

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohoho, toż to Spacer przez duże S. Chyba wrócę do rejestrowania spacerów przez Endomondo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie zaczynam przygodę z dłuższymi spacerkami w stylu dogtrekkingowym. A dodasz niedługo jakąś notkę po wakacyjną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, takie spacery są najlepsze (oczywiście w rozsądnych dniach i o możliwościach psa). Szczerze mówiąc, to nie wiem kiedy cokolwiek tutaj napiszę. Przede mną bardzo ciężki rok, ponieważ czeka mnie za kilka miesięcy matura. Czas pokaże jak ten blog będzie funkcjonował, zastanawiam się również nad filmikami na youtube. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń