9 marca 2013

Najważniejszy jesteś dla mnie Ty.

Mówi się, że "kiedyś wszystko się kończy", albo "na wszystko przyjdzie czas", warto jest się tym kierować, mieć tą świadomość, że życie składa się z wielu elementów - tych większych i mniejszych, jak puzzle. Tyle tylko, że wszystkie różne i pomieszane ze sobą. Trzeba wiedzieć, co w życiu wybierać i co ze sobą łączyć, aby wyszedł odpowiedni obraz. Wbrew pozorom, to łatwe, bo wiele elementów możemy ze sobą łączyć i co ciekawsze, pasują do siebie, ale to nie oznacza, że ułożymy obrazek, jaki chcieliśmy. 
Niektórzy uczą się na błędach, inni wciąż w nie brną. Jakiekolwiek błędy byśmy nie popełnili i jakkolwiek byśmy je naprawiali, one do nas wrócą, bo możemy je dusić w pamięci, możemy o nich śnić, czy mówić. Sęk w tym, jak często i na jak długo będziemy je wspominać, czy się z nimi pogodzimy i zapomnimy o przeszłości. 


Tylko od Ciebie zależy, co postanowisz zrobić, czym będziesz kierował się w życiu i co jest w nim dla ciebie najważniejsze. Tutaj, na świecie, dzieją się setki złych rzeczy, jest setki złych ludzi. Wszystko płynie wokół nas, byle by się w tym nie utopić.

"Bo, widzisz piesku, najważniejszy jesteś dla mnie Ty. W Twoich oczach inni widzą siebie, wszystko, bądź nic. Ja widzę Ciebie, Twoją duszę, Twoją nieporównywalną lojalność i wielką miłość."

22 komentarze:

  1. Zakochałam się w tych oczach *.*
    Pięknie to napisałaś...

    OdpowiedzUsuń
  2. czy pierwszy fragment jest w całości stworzony przez ciebie? jeśli tak to gratulacje, naprawdę świetnie opisane:)!
    a cytat o psich oczach jakże prawdziwy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Wszystko co napisałam jest prosto z serca. Cytat, również mojego autorstwa.
      Bardzo Wam dziękuję. Nie spodziewałam się aprobaty. :)

      Usuń
  3. Ja robię to w bardzo prostym i łatwo dostępnym programie- Photo Scape. Jest tam zakładka 'AniGif' i po prostu upuszcza się obrazki, które chcesz mieć w animacji. Można ustawić jakieś efekty, czas trwania itp. :)
    Mam nadzieję, że wytłumaczyłam to w miarę sensownie i zrozumiesz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Program znam, więc się odnajdę.
      Już wszystko wiem. Dziękuję :)

      Usuń
  4. Bardzo mądry i sensowny post ;) Cudowne zdjęcie *_* Pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny tekst :) Na prawdę, daje do myślenia... I zdjęcie też super ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny tekst.! :)
    Na prawdę...
    Można się popłakać...
    Napisałaś to tak od serca, podziwiam.! :)
    A zdjęcie śliczne... ;)

    Pozdrawiamy.! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie napisane!!!
    Pięknie dobrane słowa, które dają człowiekowi do myślenia =)
    Śliczne zdjęcie =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę Ty to wszystko napisałaś?? Wiesz, po prostu brak mi słów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.
      Nie sądziłam, że komuś się to spodoba. :)
      Dziękuję.

      Usuń
  10. Naprawdę świetnie napisane! :) Bardzo mi się podoba.
    Zdjęcie też śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, piękne! Świetnie to napisałaś, sama prawda :)
    Piękny cytat :)
    Zdjęcie po prostu cudne, a model jeszcze lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny post, bardzo przyjemnie się go czytało i na pewno jeszcze nie raz do niego wrócę :) Cytat wspaniały...

    OdpowiedzUsuń
  13. Smutne, ale prawdziwe. Wzruszyłam się, czytając te słowa. Cudowny cytat...

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog :) mam również blog o psach i o moim owczarku niemieckim. Dopiero zaczynam :] liczę na rewanżyk! www.wako.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. It's difficult to find well-informed people for this subject, however,
    you seem like you know what you're talking about!
    Thanks

    my homepage; cheap web hosting with cpanel

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi everyone, it's my first visit at this site, and article is actually fruitful for me, keep up posting these types
    of articles or reviews.

    Here is my web page - cheap hosting with free domain

    OdpowiedzUsuń
  17. Pretty great post. I simply stumbled upon your weblog and wanted
    to say that I've truly loved surfing around your blog posts.
    In any case I will be subscribing to your rss feed and I hope you write once more very soon!

    Also visit my web-site ... cheap web hosting with free domain

    OdpowiedzUsuń